piątek, 30 października 2015

Przed i po - naszyjnik

Dawno mnie nie było. Złożyło się na to wiele czynników, praca, dom, szkoła i wiele innych. Zamierzam Wam to jakoś wynagrodzić "Wielkim BOOOMEM" tutaj na blogu w postaci dużej ilości postów szyciowych ale i nie tylko :) Dzisiaj post będzie nieco odbiegał od szycia lecz będzie utrzymany w klimacie hand made. Kiedyś Wam już wspominałam, że uwielbiam wszelkiego rodzaju rękodzieła. Ostatnio postanowiłam zmienić w całości mój znudzony naszyjnik w kształcie sowy. O taki efekt końcowy naszyjnika mi chodziło, uwielbiam właśnie takie. 
Jak waszym zdaniem wyszła przeróbka? Na wielki plus? ;) 



6 komentarzy:

  1. Miałam podobny naszyjnik,a pomysł fajny - wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna przeróbka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna przeróbka
    obserwuje i licze na samo http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, aczkolwiek mam taki sam z sową:) Jeszcze mi się nie znudził:)

    OdpowiedzUsuń