niedziela, 4 października 2015

Opaski pin up dla małych i tych większych dziewczynek

Niestety, przez uczelnię jestem  jeszcze bardziej zabiegana ale staram się jak najmocniej aby na wszystko starczało mi czas, choć czasami jest ciężko - ja się nie poddam! :)
Dzisiaj pokażę Wam opaski utrzymane w stylu pin up. Mogą na nie pozwolić nie tylko te małe dziewczynki :) Są świetne, sobie też już uszyłam sporą kolekcję ♥ Wcześniej również pokazywałam Wam takie opaski, dzisiaj postanowiłam pokazać Wam większą ilość, zapraszam do oglądania :) 




















8 komentarzy:


  1. Super! Na wczesną jesień idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem czy mi też pasowałoby noszenie takiej opaski :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, już można je zakładać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że brak mojego komentarza który pisałam jakiś czas temu. Chyba zginął w internecie :( Bardzo ładne opaski,moje faworytki to te w odcieniach szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam opaski, turbany i wszelkie zawoje!!piekna kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń