sobota, 26 września 2015

Worki na buty/ubrania dla przedszkolaka

Od paru dni moje wolne chwile zabiera moja maszyna do szycia ♥ To już jutro, co? A właśnie dożynki powiatowe w moim mieście! :) Strasznie się z tego powodu cieszę, ponieważ pierwszy raz będę uczestniczyła w takim przedsięwzięciu. Tak jak we wcześniejszych wpisach wspominałam, mam zamiar na moim stoisku pokazać Wam moje wyroby. Ciekawi mnie jak mi pójdzie, trzymajcie kciuki :) A już jutro pokażę Wam fotorelację z tego dnia. 

Wracając do dzisiejszego wpisu, ostatnio uszyłam parę worków na ubrania/buty dla przedszkolaka :) Nie będę się zbytnio rozpisywać bo jeszcze troszkę szycia mi zostało na jutro, zostawiam Was ze zdjęciami ;)









24 komentarze:

  1. Świetne woreczki, zwłaszcza ten pierwszy :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie link w najnowszym poście ?
    Będę Ci bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. działaj kobietko, dobre rzeczy tworzysz :)

    zapraszam do siebie! :)

    www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń
  3. moja babcia szyła mnie i bratu podobne:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste, ale kolorowe i wesołe, więc dla maluchów idealne. :) Te serducha dodają im uroku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak napisała poprzedniczka - proste, ale kolorowe i od razu fajniej :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, genialne prace :-) ja jestem antytalentem manualnym wiec nigdy w życiu bym nie stworzyła takich cudeniek haha, podziw! Buziaki Kochana!!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe woreczki, takie kolorowe, urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zupełnie się zapomniało o takich workach, a przecież są świetne do przechowywania butów, nie tylko do przedszkola! :) woki super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  10. Worki super ! Pierwszy przesłodki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    Rownież do obserwacji ;)
    Claudiaslomiana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Za moich czasów takie worki były koszmarne! A tu takie cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne są! pierwszy podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. idealne!!!
    Pozdrawiam kochana z Gdyni

    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozmarzyłam sie bo przypomniał mi sie mój z przedszkola :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej, a ja w przedszkolu miałam taki 'ściorany' a te piękności są mega...:)

    Zapraszam do mnie, jesli podoba Ci sie moj blog, zaobserwuj - odwdzięczę sie :) twoimioczami.blogspot.com - nowy post wraz z KONKURSEM - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowności:) Oryginalne i piękne!

    OdpowiedzUsuń