czwartek, 3 września 2015

Romantyczna nerka/saszetka w róże

Jakiś czas temu dostałam taki piękny materiał, biały w piękne romantyczne róże. Długo nie wiedziałam co z niego mogła bym uszyć aż padło na nerkę :) Miałam dużo materiału więc nerek starczyło mi na wiele więcej niż jedną :) Ten wzór wśród moich klientek rozchodził się jak świeże bułeczki. Szkoda, że lato już przemija, nie nacieszyłam się zbytnio tą moją nerką. Takie nerki są świetnym zamiennikiem torby :) 
Zamierzam uszyć serię takich nerek tylko w klimacie bardziej jesiennym. Powiedzcie mi jakie wzory byście widziały na nadchodzącą jesień? ;) 




6 komentarzy:

  1. Świetna, dla mnie to wyższa szkoła szycia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę. Ja szyję kilka rzeczy ale na nerkę nie porwałabym się, dla mnie za trudna sprawa. Gratuluję zatem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń