sobota, 5 września 2015

Pastelowe pompony z kokardką

W sieci już od dawna roi się od takich pomponów. Ja dopiero teraz dostrzegłam ich piękno. W mojej szafie od jakiegoś czasu zalegały metry pięknej organzy w dwóch kolorach, nie wiedziałam co z niego mogła bym zrobić, aż wczoraj gdy nie mogłam zasnąć zapaliła się w mojej głowie mała lampeczka z pomysłem i zaczęłam tworzyć, właśnie pompony :) Nie chcielibyście widzieć jaki był pokój po wszystkim, ścinki były wszędzie ale dla tego efektu było warto :) Każdy pomponik już znalazł miejsce na półkach. Niby takie proste, delikatne "kuleczki" a robią wrażenie. A jaki Wy podchodzicie do tych pomponików? ;) 











11 komentarzy:

  1. ciekawe

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają, piękna, delikatna ozdoba::)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna ozdoba! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze:) koniecznie muszę się zebrać i sama takie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,
    choć nie mam zbyt wielkich umiejętności w szyciu, to jednak mojej duszy bardzo blisko jest do artystycznych dzieł. Uwielbiam odnawiać stare rzeczy, ale i wstążeczki, tkaniny, i inne akcesoria z których można wyczarować prawdziwe cudeńka. Jestem przekonana, że zostaniemy obupólnymi fankami swoich blogów. Z pewnością będę tu zaglądać, by znaleźć coś co i moje dłonie będą mogły wykonać by upiększyć wnętrza swojego mieszkania czy garderoby.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Dominika,
    MONDONNE.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. PS. Z chęcią zobaczyłabym jak krok po kroku wykonać taki pompon, są przepiękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy można już gdzieś kupić Twoje produkty? Marzy mi się taki łańcuch z pomponów w kolorystyce ercu-cappucino, który moglabym założyć na ramę lustra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Moje produkty można zakupić przez mojego fanpage :) www.facebook.com/wylegarniarozmaitosci ewentualnie mogę wystawić na allegro ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci za informację, w razie czego będę pisać w tej sprawie na facebooku :) pozdrawiam

      Usuń