środa, 23 września 2015

Opaski pin up dla dziewczynek

Opaski pin up skradły moje serce bezgranicznie. Szycie takich "piękności" sprawiło mi wiele radości. Z racji tego, że szykuję się na dożynki w moim mieście i planuję wystawić się z moim namiotem w, którym będzie można nabyć moje wyroby szyciowe (a to już w niedzielę :)) naszyłam hurtową ilość takich pięknych opasek :) Jestem ciekawa jak ludzie odbiorą moją pracę ;) Fotorelację zobaczycie już niedługo ;) Która opaska "wpadła Wam w oko"? 







17 komentarzy:

  1. wszystkie sa śliczne, każda mała dziewczynka będzie w nich rewelacyjnie wyglądała! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są! najbardziej podoba mi się ta fioletowa w kropki:)
    eh, szkoda, że ja nie potrafię szyć, ale jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności:)
    również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne są , a ta biała w czarne kropki cudowna :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na fotorelację :)
    A opaski są piękne ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe opaski

    mam dość blogów na blogger, chce udowodnić że na platformie tumblr.com , można prowadzić bloga. Prowadzę bloga gdzie dodaje swoje stylizację, fotografie itp. . Serdecznie zapraszam na mojego bloga : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! jestem pod ogromnym wrażeniem! , wszystkie są bardzo ładne ,ale trzecia od góry skradła moje serce :-)! , Buziaki Kochana!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, wszystkie cudne, nie umiałabym sie zdecydować na jedna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam Ci podziękować za przemiłe słowa na moim blogu !

    Sprawilas mi tym komentarzem ogromna radość ;) Strasznie mi miło <3
    Dostałam takich skrzydeł, ale takich, które ciągną mnie do dalszego działania i inspirowania.
    Cieszę sie, ze jesteś !

    Myśle, ze Twój blog będzie tez dla mnie inspiracja. Szczególnie, ze od niedawna podpatruje jak sie szyje ;)))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne opaski ! Chyba nie mogłabym się zdecydować którą wziąć. Mam spore doświadczenie w wyborze opasek ( mam młodszą siostrę uzależnioną na ich punkcie), ale takich jeszcze nie widziałam !
    Gratuluję znakomitych rezultatów i zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te opaski są takie słodkie ;-) kiedyś też takie będę chciała zakupić ale to jeszcze trochę ;)

    przejrzałam Twoje posty i muszę przyznać, że jesteś bardzo utalentowana , świetne rzeczy ;-)

    Dziękuję bardzo za tak miłe słowa u mnie na blogu ;*

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Opaski są Kochana o błędne:*.*

    OdpowiedzUsuń