piątek, 4 września 2015

Opaska pin up dla małej dziewczynki

Lubię te chwile gdy za oknem pada deszcz a ja mogę pozwolić sobie na chwilę spędzoną z moją maszyną. Taka pogoda w tworzeniu moich wyrobów mi nie przeszkadza :) 
W mojej mini domowej pracowni tworzą się obecnie opaski  pin up dla małych dziewczynek. Jestem zakochana w tych opaskach. Bardzo ładnie wyglądają na główkach małych dziewczynek, sama się zastanawiam czy sobie takiej nie uszyć ;) 
Jeżeli jesteś zainteresowana taką opaską - czekam na wiadomość :) 





7 komentarzy:

  1. Masz naprawdę niesamowity talent, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam małe dziewczynki w takich opaskach! Twoja cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna

    http://iamemilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ;)
    Uszyj sobie, na pewno będziesz w niej świetnie wyglądać ;p

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie te opaski nie przypadły nigdy do gustu, nawet jak byłam młodsza. Ale na tobie pewnie będą ładnie wyglądała!

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń