niedziela, 6 września 2015

Materiałowe serca do powieszenia ♥

Każdy najmniejszy przedmiot potrafi zmienić wygląd naszego wnętrza. Od dawna podobały mi się takie serca. Do realizacji takich cudeniek potrzebowałam tylko odpowiednich materiałów, długo szukałam aż znalazłam odpowiednie skrawki. Co powiecie na takie serca w takich kolorystykach? Nie tylko wiszące a stojące również prezentują się pięknie 




                                                                                                                                                                   




5 komentarzy:

  1. Przeczytałam Twój ostatni wpis na moim blogu i naprawdę bardzo miło mi się zrobiło czytając wiadomość że jeszcze kogoś mój blog może zainteresować bo ostatnio przyznam że przechodzę kryzys i zastanawiam się czy to co pokazuje nie jest nudne i w pewien sposób zacofane w stosunku do obecnych trendów.. Bardzo dziękuję za miły wpis
    Jeśli chodzi o szycie to sama czasem biorę maszynę i przerabiam ubrania choć nie wychodzi mi to najlepiej :P mam nadzieję, że zainspirujesz mnie do jakiś domowych robótek, które będą w granicach moich możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam serduszka zawieszki, dlatego bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie serduszka :) ❤

    OdpowiedzUsuń