czwartek, 27 sierpnia 2015

Początki

Chciała bym bardzo serdecznie przywitać na moim "raczkującym" blogu każdego osobno :) To są moje początki w świecie blogowym. Długo zwlekałam z założeniem bloga i teraz bardzo tego żałuję. 
Moją największą pasją jest szycie. Moje hobby nie jest ograniczone tylko do samego szycia, uwielbiam również wiele innych "robótek", które mogła bym wykonać sama. Zaczęło się od szycia ubranek dla lalek gdy byłam mała, w późniejszym czasie przerodziło się to w coś więcej. Zaczęłam szyć na maszynie ubrania dla siebie (myśl, że uszyłam coś dla siebie jest niezwykle cudowna) lecz z czasem dostrzegłam również piękno szycia zabawek dla dzieci :) 

Żeby nie było pustego wpisu uchylę wam mały rąbek mojej twórczości :) Wcześniej pokazywałam moje wyroby na moim osobistym fanpage'u na którego gorąco zapraszam: https://www.facebook.com/wylegarniarozmaitosci?fref=ts 
Niestety fanpage i mój blog będą się różniły nazwami lecz na blogu jak i na fanpage'u będę umieszczała to samo :) 


2 komentarze:

  1. Myszy ser-decznie witają! Dziękujemy za odwiedziny. Zostawiłaś nam przemiły komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rozpoczęcia blogowej przygody :) Trzymam kciuki i będę zaglądać!!
    szyciowaprzygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń