poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Jedna z wielu uszytych spódniczek

Post za postem, istne szaleństwo :) Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam troszkę mojej Twórczości w postach. Uwielbiam szyć nie tylko dla dzieci ale również dla tych troszkę większych. Zaczynałam moją przygodę z szyciem ubrań, dopiero później przekonałam się o magii szycia dla dzieci wszelkiego rodzaju zabawek, ubranek, dodatków. Chciała bym Wam pokazać spódniczkę, którą uszyłam ostatnio. Właścicielka jest bardzo zadowolona. Materiału mi jeszcze troszkę zostało, jak będę miała chwilę wolną w moim zabieganym "szyciu" to planuję uszyć sukienkę :)




3 komentarze:

  1. cudeńko! materiał jest przepiękny :) szkoda, że lato praktycznie już za nami…
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za odwiedzinki u mnie i tyle pochlebnych słów. Każdy kiedyś zaczynał … życzę Ci powodzenia, wytrwałości i coraz to nowych pomysłów. Spódniczka bardzo mi się podoba, taka lekka, zwiewna, śliczny wzór. Na szyciu ubrań niestety niezbyt się znam, za to bardzo chętnie je noszę :D Pozdrowionka ślę, Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna! Chyba najładniejsza rzecz, jaką nam do tej pory pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń